Slap Beri

(Waterfall Beri)

OPIS (Description)

Pot, ki nas pripelje do slapu, se dviga vseskozi nad potokom Godiča (mestoma precej strmo) in se šele tik pred samim slapom spusti niže, da sploh pridemo do njegovega vznožja. Potok, ki dobiva vodo od številnih pritokov, na spodnjem delu tvori mnogotere skočnike. V zatrepu grape pa najdemo na skalni pregradi čudoviti slap Beri, ki pada naravnost v globino polkrožno oblikovanega amfiteatra z višine 20 metrov na večji in skoraj raven plato. Po okoliških stenah je deloma lehnjak, ostalo je gladka in kompaktna kamenina. Od Poljubinja do slapu potrebujemo pol ure zložnega hoda.

(Beri is waterfall above creek named Godič. Its height is about 20 meters.)

DOSTOP (Access)

Pred vstopom v Tolmin (gledano s "primorske" strani) se usmerimo proti Poljubinju. V Poljubinju gremo prvi odcep desno (proti planini Razor) do krajevne gostilne pri hiši s številko Poljubinj 66, kjer zavijemo levo in navzgor do zadnje hiše s številko Poljubinj 43. Pot gre naprej in navzdol do bližnjih klavž, koder prestopimo na levi breg in dalje mimo senika zgolj sledimo shojeni stezi, ki je mestoma prekinjena zaradi podora kamenja v potresih vendar lahko prehodna, vse do slapu.

(At Tolmin turn to Poljubinj. In Poljubinj first turn right (direction Planina Razor). At local pub at house No. 66, Poljubinj turn left up to road. At house No. 43, Poljubinj go down to the dam on Godič and then over the dam on the left bank of the creek. Pass by hayloft and just follow well trodden way toward waterfall (cca 30 min). Not difficult.)

Slap Beri (Foto: Boris)

Prejšnja stran (Previous page)