Bezenški (Bezdenški) slap

(Waterfall Bezena (Bezdena))

OPIS (Description)

Slap se nahaja oddaljen od klavž dobrih 15 minut hoda strmo navkreber. Potok Bezena (domačini ji pravijo Bezdena) najprej na začetku ustvari slap, visok 3 - 4 metre, dalje pa sledijo skočniki, visoki do 2 metra. Naslednji slap je drsnik, višine 30 - 40 metrov, speljan v lepo oblikovanem, ovalnem kanalu. Dalje sledi slap, visok 15 metrov. Močan curek vode na spodnjem delu slapu že močno prši in naredi megličasto zaveso. Levo pri dnu slapu je zajeda, že kar manjša pečina. V zimskem času zamrznjene sveče ob stenah slapu dajejo vtis skoraj podzemnega sveta - nenavadno so podobne stalaktitom (široke so in plastovito oblikovane).

(There is actually more than one waterfall. First (the upper) one is 3 - 4 meters high waterfall. Then several jumpers follow, 2 - 3 meters high. Then there is a 30 - 40 meters high slider and in the end there is a 15 meters high lower waterfall which water falls over the small cave.)

DOSTOP (Access)

Z magistralne ceste Bled - Bohinj zavijete v zaselek Nomenj. Sredi zaselka, od trgovine po cesti gremo naprej 50 metrov, najdemo hišo s številko Nomenj 25, dalje levo ob vodi, malce navkreber, mimo električne centrale (spoznate jo po enakomernem šumu generatorja) vse do hiše s številko Nomenj 59. Ob hiši so klavže - treba je iti čez vodo in takoj zatem se pot cepi na dva dela: desna pot gre na spodnji slap Koritnice, leva pa na spodnji slap Bezene. Na sredi med njima je pot, ki gre najprej ob spodnjem koritniškem slapu, zavije v levo in se višje zgoraj spet cepi v dva dela: desno se gre na zgornje koritniške slapove, levo pa na zgornje slapove Bezene.

(From main road Bled - Bohinj turn right to Nomenj. At house No. 25, Nomenj go left along the creek to the house No.59, Nomenj. At the house is a dam, cross the creek at the dam. There is a split after few meters. Left (5 minutes) to the Bezena waterfall, right (5 minutes) to lower Koritnica waterfall. From the lower waterfall turn on to the path on the left side of the waterfall. After approx. 10 minutes there is another split. Left to the upper Bezena waterfalls, right to the upper Koritnica waterfalls.)

Bezenški slap (Foto: Boris)

Prejšnja stran (Previous page)