Slap Bojavnik

(Waterfall Bojavnik)

OPIS (Description)

Za izhodišče vzemimo parkirišče nad vrhom slapu. Če se spustimo do označevalne table, nas potka v desno privede približno do vrha oziroma do vrhnjega dela slapu. Če želimo priti do vznožja slapu, pa se raje podajmo na kratek spust po kolovozu, ki gre levo od označevalne table. Slap v grapi Globoko je visok skupaj 18-20 metrov (na sliki ni dobro vidna še ena višja stopnja slapu).

(The waterfall has height of 18-20 meters. Water fall in multiple stages.)

DOSTOP (Access)

Z magistralne ceste Zidani most - Krško zavijemo v Sevnici proti mestecu Blanca. V Blanci se usmerimo proti Pokleku in takoj na križišču (v obliki črke Y) po krajevni tabli za Poklek zavijemo v desno proti Selcam in Gorenjemu Leskovcu, kjer naletimo na križišče cest (v obliki črke T) za Stranje in Dovško. Nadaljujemo dokler se ne spustimo v Dovško in v nižini takoj v levo in čez mostič, mimo table za zaselek Šedem vse do križišča za Jablance in Bohor, kjer nadaljujemo v desno, navzgor in po kakih 3 kilometrih pridemo do ostrega ovinka v levo - od tu se dvignemo samo še na vrh klanca, kjer je nekaj več prostora za parkiranje. In seveda, smerna tabla za slap Bojavnik.

(From main road Zidani most - Krško turn in Sevnica right toward Blanca. In Blanca turn toward Poklek. Just after road sign for Poklek there is Y shaped cross road. In this crossroad turn right toward Selca nad gornji Leskovec. In Gornji Leskovec turn toward Dovško. When you came in Dovško turn right toward Bohor. Pass the turning toward Šedem and toward Jablance and go by road which leads to Bohor. After 3 kilometers from crossroad Jablanca - Bohor there is a sharp left turn. Go further approx. 50 meters where you can park the car. There is also the sign board toward Bojavnik. Just follow the path on which the sign board pointing. If you want to get to the bottom of the waterfall go by forrest road beside the sign board.)

Slap Bojavnik (Foto: Žare)

Prejšnja stran (Previous page)