Slap Curek

(Waterfall Curek)

OPIS (Description)

Mogočni gorati masiv Kotla skriva in razkriva pod svojim vznožjem množico potokov. Ni čudno, da so si prebivalci okoliških naselij izbrali prav ta hrib, zaradi obilne celoletne vodnatosti, za svoje najdišče in skladišče pitne vode. Nažalost, kjer ima človek potrebe, tam posega v naravo - enkrat bolj, drugič manj posrečeno. Namreč, slap Curek je zaradi potreb po pitni vodi zajezen z betonsko pregrado, vanjo pa je speljana napajalna cev. Kljub robatemu posegu vseeno opazimo, da gre za zelo lep, 7 metrov visok slap, tankega toka, malce skrit v grmičevje, katerega voda se v kratkem izteče v nižjeležečo Koritnico.

(The waterfall has height of 7 meters.)

DOSTOP (Access)

Z glavne ceste Idrija - Most na Soči zavijemo pri Bači pri Modreju za Baško grapo. Po približno 11 kilometrih pridemo do naselja Koritnica. Pot nadaljujemo pri prvih hišah naselja, tam kjer cesta naredi oster ovinek v desno. Krenemo pri hišah na desnem bregu potoka Koritnica. Najprej najdemo "hišni" slapič, potem sledi slap pod Malim vrhom in potem, namesto da krenemo levo v hrib, krenemo naravnost in ob hiši naprej, sledeč desnemu bregu potoka, iščemo prehode. Po približno 10 minutah smo pri pritoku Koritnice, kjer se nahaja nekaj slapov. Spet, namesto da bi šli na levo v grapo k slapovom, krenemo desno po malo vidni potki skozi precej gosto grmičevje in po kakih nadaljnih 10 minutah hoda opazimo zgoraj v hribu, kakih 20 metrov višje, iskani slap.

(At Bača pri Modreju (main road Idrija - Tolmin) turn right toward Baška grapa and to the hamlet Koritnica. At the first house on the left side of the road (before the bridge over Koritnica river) turn left. After 10 minutes there is the affluent where the waterfalls under Kotel are. Go further by right bank of the Koritnica river. After approx. 10 minutes there is the waterfall Curek. Because of need for water the waterfall has the concrete barrage in the middle.)

Slap Curek (Foto: Boris)

Prejšnja stran (Previous page)