Jurežev slap

(Waterfall Jurež)

OPIS (Description)

Jurežev slap pada v več stopnjah po kamnitem pobočju v globino kakih 90 do 100 metrov. Na dnu slapu najdemo zbiralnik za malo hidroelektrarno, ki z električno energijo oskrbuje okoliške počitniške hišice. Če nadaljujemo pot po melišču navzgor in v desno, se v kratkem a strmem vzponu dvignemo do Jureževe domačije, kjer nad njo opazimo na potoku hudourniške pregrade.

(Multiple-staged waterfall, height 90 to 100 meters.)

DOSTOP (Access)

V Gozdu Martuljku je kakih 100 metrov od gasilskega doma v smeri proti Ratečam na desni strani odcep k Savi Dolinki (odcep je označen na isti, desni strani: 'Pot št. 5' piše na tabli, ki jo lahko z lahkoto spregledamo, zato bodite pozorni). Prečkamo mostič in se podamo ob levem bregu proti toku. Prispemo do dveh počitniških hišic in tu zavijemo desno in navzgor proti novima dvema hišicama, od katerih ima ena mlinsko kolo. Med tema dvema hišicama moramo najti prehod (ki je skrit med dvema smrekama, slaba dva metra naprej in desno od bazenčka s kovinsko lestvijo) do cevovoda. Dalje samo sledimo cevovodu, ki nas na koncu pripelje do samega slapu.

(In Gozd Martuljek, aprox. 100 meters from fire department house (in direction toward Kranjska Gora) turn right toward Sava Dolinka river. Turn is marked by table with No.5. Be carefull because the table is not easy to see. Go by the bridge and by the left bank upstream. at two houses turn right and upward toward next two houses. One of the houses has water wheel. go between those two houses, path is hiden between two pines. Pass the pool by right side and toward pipeline. Further just follow the pipeline which eventually bring you to the waterfall.)

Jurežev slap (Foto: Žare)

Prejšnja stran (Previous page)