Slapovi pod Kotlom

(Waterfalls under Kotel)

OPIS (Description)

Prvi, spodnji, slap najdemo kar hitro in lahko, čeprav ni nikake dostopne poti. Visok je 6 metrov, z manjšim vmesnim izravnanjem nekje na sredi. Naprej se zadeve zapletejo: breg postane zelo strm in zaradi stalne vlage ter glinaste podlage precej drčen in je pot naprej ob njem skoraj nemogoča. Kljub temu lahko opazimo še dva vmesna slapova, čeprav ju zakriva kar gosta rast. Bližji slap je višine 8 metrov, daljni pa 10 metrov (raziskovanja teh dveh vmesnih slapov se bomo lotili naslednjič!). Tu je najbolje, da se odločimo povzpeti se po desnem bregu in kmalu naletimo na gozdno cesto, ki nas zelo lagodno pripelje k čisto zgornjemu, četrtemu slapu, višine 10 metrov.

(There are four waterfalls under the mountain named Kotel. The first one (from bottom) has height of 6 meters, next one is 8 meters high waterfall and the third has 10 meters, the fourth waterfall has height of 10 meters.)

DOSTOP (Access)

Z glavne ceste Idrija - Most na Soči zavijemo pri Bači pri Modreju za Baško grapo. Po približno 11 kilometrih pridemo do naselja Koritnica. Pot nadaljujemo pri prvih hišah naselja, tam kjer cesta naredi oster ovinek v desno. Krenemo pri hišah na desnem bregu potoka Koritnica. Najprej najdemo "hišni" slapič, potem sledi slap pod Malim vrhom in potem, namesto da krenemo levo v hrib, krenemo naravnost in ob hiši naprej, sledeč desnemu bregu potoka, iščemo prehode. Po približno 10 minutah smo pri pritoku Koritnice, kjer se nahaja nekaj slapov.

(At Bača pri Modreju (main road Idrija - Tolmin) turn right toward Baška grapa and to the hamlet Koritnica. At the first house on the left side of the road (before the bridge over Koritnica river) turn left. First one is the waterfall under Mali vrh. Go further by Koritnica river. After approx. 10 minutes there are the affluent on the right side. This are the stream where the waterfalls are. The first waterfall is easy to reach. To the upper one is better to go by near forest road by the right bank of the affluent.)

Prvi (spodnji) slap (Foto: Žare)

Četrti slap (Foto: Boris)

Prejšnja stran (Previous page)