Izvir in slap Kropa

(Spring and waterfall Kropa)

OPIS (Description)

Kropa izvira iz skalne luknje pod poraščeno steno, se ustavi najprej v manjšem jezercu in iz njega pade 12 metrov v 2 pramenih v temačen, globok in velik tolmun. Nižje je večpramensko slapišče, visoko 4 - 5 metrov. Zaradi mogočnega pretoka se voda le počasi umirja in potok se, po razmeroma kratki vendar burni poti, izteče v Mostnico.

(Water wells out of a spring from hole under the rock wall. At first water stops in small lake and then falls 12 meters deep in two divided streams.)

DOSTOP (Access)

Iz Bohinja se usmerimo za Staro Fužino, kjer zavijemo po poti za Uskovnico. Od planinskega doma na Vojah gremo naprej po gozdni cesti kakih 300 metrov in pri mostiču (pravzaprav je to betonska cev pod cesto) zavijemo desno navzdol, mimo planšarskih stanov. Gremo po kolovozu čez jaso, prečimo potok Mostnico (gumijasti škornji!), spet čez jaso na desno v gozd, kjer najdemo gozdno pot in takoj naprej njeno razpotje: desno na slapišče pri vznožju, levo pa na zgornji slap (vrv!).

(From Bohinj go to the Stara Fužina and turn left to valey Voje. There's a mountain hut in Voje called "Planinski dom Bohinjskih pvoborcev v Vojah". From the hut go by the road approx. 300 meters to the small bridge, actualy there is a concrete pipe under the road. Turn left on cart track to the river Mostnica. Cross the river (rubber boots recomended) over the meadow and right to the wood. There is a footpath which after few meters divides in two ways. Right to the lower part of the stream, left to the waterfall.)

Spodnje slapišče (Foto: Žare)

Slap Kropa (Foto: Boris)

Prejšnja stran (Previous page)