Slap Sušjek

(Waterfall Sušjek)

OPIS (Description)

V prelomu ovinka, 50 metrov od table, je vhod v grapo in takoj smo presenečeni: pot je urejena, kot smo videli malokje dosedaj in to v neprimerno bolj opevanih turističnih krajih. Tla so posuta z gramozom, pot pa je opremljena še z leseno ograjo, izdelano iz debel. V zaključku poti je celo urejen plato za opazovanje slapu in s sedali. Res, takega razkošja nismo vajeni. Spodnji slapič na vhodu v grapo je visok do 4 metre. Par deset metrov naprej pa je glavni slap. Slap Sušjek je dvodelen, voda teče po z mahom poraslem, ne preveč strmem pobočju, zato je večidel slapu iz lehnjaka, visok pa je 15 metrov. Nad tem slapom je še eden, višine kakih 5 metrov.

(Small waterfall is 4 meters high. The big waterfall is 15 meters high. Water flow over tufa. Last waterfall is 5 meters high. The sorrundings are very good arranged.)

DOSTOP (Access)

Na cesti Ljubljana - Zidani most zavijemo pri Zagorju na odcep za Podkum. V Podkumu se na razpotju usmerimo po cesti navzdol (ne navzgor!) in nato do odcepa na cesto, ki pripelje iz Radeč v smeri Šmartnega pri Litiji. Od tu naprej sledi na pol poti od odcepa do potoka pravokoten ovinek, vstop v grapo Sušjeka pa prepoznamo po skoraj 180 stopinjskem ovinku v levo in ... po turistični tabli (približno 1,2 kilometra od odcepa). Na ovinku je urejen prostor za nekaj vozil.

(From main road Ljubljana - Zidani Most at ZAgorje turn right toward Podkum. In Podkum there is the road cross. Go downwards!! When you came to the next road cross turn right toward Šmartno pri Litiji. When you came to the sharp left turn, there is on the right side of the road a informational table on the rock. Here you can park the car. Entry to the brook is exactly on the middle of the turn. After 10-20 meters there is the waterfall.)

Spodnji slap (Foto: Boris)

Slap Sušjek (Foto: Boris)

Prejšnja stran (Previous page)