Slapovi na Sovpatu

(Waterfalls on Sovpat)

OPIS (Description)

Ob soteski vodi široka pot, zato je pot primerna za družinski izlet. Po pičlih 10 minutah zložne hoje pridemo do prvega slapu, visokega 3 metre, nad njim pa so še skočniki. Borih 5 minut naprej je glavni cilj naše poti: slap Sovpat, ki pa je zasut z drevjem in ga ni moč opazovati v vsej njegovi lepoti. Kljub neurejenemu videzu je ta 8 do 9 metrov visok slap polkrožne oblike, padajoč v večih stopnjah zelo zanimiv. Spet le slabih 5 minut naprej je še tretji slap, višine 3 metre, z izrazitim pretočnim kanalom in lijem. Strmina se dalje unese in pridemo na večjo izravnavo, kjer je tudi konec naše poti.

(There are three waterfalls on Sovpat brook. First one is 3 meters high waterfall. The second one ia waterfall named Sovpat and its height is 8-9 meters. The third waterfall has height of 3 meters.)

DOSTOP (Access)

Nekaj kilometrov od Škofje Loke, v smeri proti Gorenji vasi zavijemo v kraju Log nad Škofjo Loko s ceste na odcep levo in potem navzdol. Prečimo Poljanščico in se takojci v Zgornjem Logu usmerimo na gozdno cesto. Kakih 500 metrov od kovačije je primeren prostor za parkiranje in potem nadaljujemo pot ob potoku z obetavnim imenom - Sovpat.

(From main road Škofja Loka - Gorenja vas, at hamlet Log turn left and go downward. Cross the Poljanščica river by bridge. Turn left and shortly after turn right by forest road along the Sovpat brook. After 10 minutes there is the first waterfall. The second waterfall is just 5 minutes ahead. The third waterfall is another 5 minutes ahead.)

Prvi slap (Foto: Boris)

Slap Sovpat (Foto: Boris)

Tretji slap (Foto: Boris)

Prejšnja stran (Previous page)