Slap Ubijavnik

(Waterfall Ubijavnik)

OPIS (Description)

Vstop v sotesko potoka Pristava, na katerem se nahaja slap, je označen z enako tablo kot ostali potoki na Poti 4 slapov (!). Po strugi navzgor se je treba odpraviti le še za kakih 5 minut hoda naprej in že smo pri slapu, visokem 10 do 12 metrov, v dveh stopnjah.

(The waterfall has height of 10-12 meters. Water fall in two stages.)

DOSTOP (Access)

Z magistralne ceste Zidani most - Krško zavijemo v Sevnici proti mestecu Blanca. V Blanci se usmerimo proti Pokleku in takoj na križišču (v obliki črke Y) po krajevni tabli za Poklek zavijemo v desno proti Selcam in Gorenjemu Leskovcu, kjer naletimo na križišče cest (v obliki črke T) za Stranje in Dovško. Nadaljujemo dokler se ne spustimo v Dovško in v nižini takoj v levo in čez mostič, mimo table za zaselek Šedem vse do križišča za Jablance in Bohor, kjer nadaljujemo v levo in navzgor po asfaltni cesti. V Jablancah se peljemo mimo turistične table še kakih 800 metrov do ostrega ovinka v levo, kjer najdemo vhod v sotesko potoka Pristava.

(From main road Zidani most - Krško turn in Sevnica right toward Blanca. In Blanca turn toward Poklek. Just after road sign for Poklek there is Y shaped cross road. In this crossroad turn right toward Selca nad gornji Leskovec. In Gornji Leskovec turn toward Dovško. When you come in Dovško turn right toward Bohor. Pass the turning toward Šedem and turn toward Jablance. In Jablance go further by road and after 800 meters there is the sharp left turn. There is also the sign board which direct you toward waterfall. Go by stream and after 5 minutes there is the waterfall.)

Slap Ubijavnik (Foto: Žare)

Prejšnja stran (Previous page)