Slap Zlatolaske

(Waterfall Zlatolaske)

OPIS (Description)

Slap Zlatolaske se nahaja tik nad slapom Bojavnik vendar ju moramo zaradi njune medsebojne oddaljenosti obravnavati kot dva posebna slapova. Za izhodišče vzemimo parkirišče nad vrhom slapu. Spustimo se le nekaj metrov po poti proti vrhu Bojavnika in se nato usmerimo nekaj višje v breg. Hodimo naravnost po levem bregu potoka (protitočno!) dokler ne pridemo nad slap Zlatolaske. Tu je treba uporabiti nekaj vrvi zavolju spusta po strmem terenu in že smo na cilju. Do slapu bi sicer lahko prišli tudi tako, da bi sledili potki na vrh Bojavnika, prestopili potok in se po desnem bregu po skalah povzpeli do Zlatolask. No ja, če ste radi mokri - kar izvolite! Zgornji slap v grapi Globoko je visok 5 metrov. Ko posije sonce, se njegovi žarki odbijajo od oblog iz zlatorumenkastih vodnih alg.

(The waterfall has height of 5 meters. This waterfall is just above the waterfall Bojavnik.)

DOSTOP (Access)

Z magistralne ceste Zidani most - Krško zavijemo v Sevnici proti mestecu Blanca. V Blanci se usmerimo proti Pokleku in takoj na križišču (v obliki črke Y) po krajevni tabli za Poklek zavijemo v desno proti Selcam in Gorenjemu Leskovcu, kjer naletimo na križišče cest (v obliki črke T) za Stranje in Dovško. Nadaljujemo dokler se ne spustimo v Dovško in v nižini takoj v levo in čez mostič, mimo table za zaselek Šedem vse do križišča za Jablance in Bohor, kjer nadaljujemo v desno, navzgor in po kakih 3 kilometrih pridemo do ostrega ovinka v levo - od tu se dvignemo samo še na vrh klanca, kjer je nekaj več prostora za parkiranje. In seveda, smerna tabla za slap Bojavnik (in nad njim je slap Zlatolaske).

(From main road Zidani most - Krško turn in Sevnica right toward Blanca. In Blanca turn toward Poklek. Just after road sign for Poklek there is Y shaped cross road. In this crossroad turn right toward Selca nad gornji Leskovec. In Gornji Leskovec turn toward Dovško. When you came in Dovško turn right toward Bohor. Past the turning toward Šedem and turning toward Jablance. Go by road which leads you to Bohor. After 3 kilometers from crossroad Jablanca - Bohor there is a sharp left turn. Go further approx. 50 meters when you can park the car. There is also the sign board toward Bojavnik. Go by path which lead you toward top of the waterfall Bojavnik. Just after few meters go up to slope. Go by left bank of the stream till you came above the waterfall. Descent toward stream and there is the waterfall (use rope!).)

Slap Zlatolaske (Foto: Polona)

Prejšnja stran (Previous page)